zondag 16 februari 2014

Ongelukkig einde met electriciteits kabel

Na de wedstrijden op zondag, was er nog een serieus ongeluk op het parkeerterrein. Onduidelijk waarom, sleepte een Engelsman zijn A-cat naar een parkeerterrein naast de boatpark en liep zover door dat zijn carbon mast een electriciteitsdraad raakte! Met 11,000 volt erop.

De man, kreeg een schok maar had gelukkig zijn rubber laarzen nog aan. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en had gelukkig 'slechts' een shock. Hij had hartstikke dood kunnen zijn. Kerry van de organisatie reageerde zeer alert en binnen een paar minuten was de brandweer en ambulance ter plaatse.

Zo te zien wel wat werk voor Piet aan de mast... En waarschijnlijk een fikse verzekeringsclaim van de winkels in de omgeving die geen stroom meer hadden!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zoeken in deze blog